Novosti

Isplati li se ulagati u Facebook oglase?

Za sve skeptike u oglašavanje na Facebooku donosimo pogled iz jednog drugog kuta, iz praktičnog iskustva, izvor:Bizit.hr

Izvor: Bizit.hr Autor: Tin Huzek-Kitan

Često susrećem laike i skeptike koji govore kako su Facebook oglasi prevara te nam uzimaju novce za lažne lajkove i statistiku. Moram priznati kako je to uzelo previše maha i neke stvari se trebaju reći i napisati. Internetom kruže razne priče oko spomenute teme, a možda ih najbolje ujedinjuje ovaj video:

Ako ga niste pogledali u zadnjih godinu dana, učinite to sada kako biste lakše shvatili o čemu se radi.

Naime, iako su činjenice iz videa točne, zaključci NISU. Vrlo je lako uvjeriti ljude u ono što želimo kada se pred njih stavi nekolicina grafova i postotaka. Probat ću objasniti zašto su zaključci krivi te, nadam se, pomoći vašem poslovanju i online marketingu.

Ono što ljudi ne znaju je sljedeće:

  • Kod jednog i drugog primjera novci su bačeni u vjetar zbog neznanja.
  • Autor je targetirao svoje oglase na mnoge zemlje, a među njima i Filipine, Indoneziju te Maleziju (zemlje poznate po „Lajk farmama“ (ljudi su plaćeni kako bi stiskali lajk na svaki oglas koji vide te su plaćeni 1$ po 1.000 lajkova))
  • Nije korišten Power Editor koji uvelike olakšava oglašavanje i targetiranje (možete birati svoju željenu publiku po osobnim interesima, poslu, dobi, spolu, pa čak i povijesti online kupovine)
  • Loše targetirani oglasi NEĆE davati željene rezultate

Tri su važne stvari u kreiranju Facebook oglasa: slika, tekst i TARGETING!

Slika oglasa je vrlo bitna za prvi dojam i to je prva stvar koju će korisnik vidjeti. Mora biti originalna i privlačna korisniku. Kada ste dobili njegovu pozornost, čitat će vaš tekst. Neka ne bude dosadan, sadrži sve bitne informacije i neka poziva korisnika na akciju.

Međutim, kako bi se to sve i prikazalo željenom korisniku treba nam što? TARGETING!

To je glavna stvar koja nedostaje eksperimentima u ovom videu i općenito ljudima i tvrtkama koji vode neuspješne Facebook kampanje.

Dakle, Facebook oglasi su jako osjetljiva stvar. Ako ne znate što radite i imate pogrešnu target skupinu, oni NEĆE pružiti željene rezultate. Međutim, ako znate što radite i kvalitetno odradite targeting svojih oglasa, oni će vam dati puno više nego vi njima.

Kada se odlučite za Facebook oglase, imajte na umu da morate:

  • Upoznati svoje tržište
  • Odrediti target skupinu potencijalnih kupaca/korisnika
  • Istražiti i upoznati tu skupinu
  • Targetirati oglase u skladu s tim istraživanjem (država, dob, spol, interesi, itd.)
  • Kreirati slikovno i tekstualno kvalitetan oglas
  • Koristiti Power editor za detaljnije targetiranje i lakše upravljanje kampanjama (po izboru) – Power editor znatno olakšava, ali nije nužan za kvalitetnu kampanju
  • Pratiti uspješnost određenog oglasa te ga modificirati, ako je to potrebno

U slučaju da vam oglasi ne daju željene rezultate, stanite, razmislite gdje ste pogriješili i krenite ispočetka. Pametno kontrolirajte troškove i željeni rezultati će doći. Ako ipak nemate vremena baviti se time sami, uvijek se možete obratiti agencijama koje će vaše oglase dignuti čak i na veću razinu.

Sve u svemu, ako se odlučite za Facebook oglase, nećete pogriješiti.