Održali smo edukaciju iz marketinškog komuniciranja za obrazovne institucije zaposlenicima POU Umag i Diopter Otvorenog učilišta iz Pule.
Cilj radionice je bio pojasniti, približiti i ohrabriti ideje i uporabu načela integrirane marketinške komunikacije u svakodnevnom marketinškom i prodajnom procesu. Uvažavajući klasične, dokazane metode, pojačane s novim komunikacijskim paradigmama i kanalima, radionica je polaznike informirala o glavnim novim medijima, principima online poslovanja i komunikacije, odnosima s javnošću i korištenju novih medija za izgradnju branda, povećanje lojalnosti i komunikaciju s korisnicima.
Cilj je bio i omogućiti polaznicima da dobiju ‘širu’ sliku o tržištu i prodajnoj organizaciji te uvid u elemente koje trebaju razvijati u budućem radu. Kod polaznika smo kroz praktičan primjer razvijali znanja i vještine potrebne za strateško planiranje te pokazali kako lakše procjenjivati potencijal korisnika za buduće ostvarenje rezultata.
Tijekom radionice polaznici su primijenjivali alate i metode na konkretnim slučajevima iz prakse.
Evaluacija radionice je pokazala da su sudionici bili izrazito zadovoljni, organizacijom, vođenjem i sadržajem.