Novosti

Što se može, a što ne bi trebalo s posjetnicama!

Posjetnica odražava vaš osobni brand. Ona je također odličan marketinški alat za vas i vašu tvrtku.

Pogotovo tijekom povezivanja – posjetnica je prvo što netko prima od vas i to je vaša prva prilika da bi stekli dojam o toj osobi. Dakle, izradu posjetnice ne bi trebao prihvaćati olako. Posjetnica treba biti profesionalna, razumljiva i treba odražavati vaš imidž.

Što jednostavnija

Izaberite jednostavan font za čitanje i koristite tradcionalne veličine slova za poslovne kartice. Izbjegavajte korištenje svjetlih boja ako ste u poslovanju, kao što su financije ili savjetovanje. Pozadine kao što su bijela, bež ili svijetlo siva i boje teksta kao što su crna, plava ili tamno siva izgledaju profesionalno i jednostavne su za čitanje. Međutim, ako ste u kreativnom poslovanju, vi ste umjetnik ili modni dizajner, dodatak malo boje neće škoditi i tako ćete istaknuti vašu kreativnu stranu.

Koristite obje strane

Koristite stražnju stranu posjetnice: ako radite posao s drugim zemljama, pobrinite se da koristite stražnju stranu kartice za ispis iste informacije na različitim jezicima. Na primjer, osoba koja posluje i u Hrvatskoj i u stranoj zemlji možda žele imati podatke ispisane na hrvatskom jeziku s jedne strane, a na stranom jeziku s druge strane.

Uključite prave informacije: provjerite jeste li uključili relevantne podatke na posjetnici. Vaše ime, zvanje, naziv tvrtke zajedno s logotipom, e-mail adresa i broj telefona trebali bi definitivno biti dio vaše posjetnice. Ako prostor dopušta, fizičku adresu vaše tvrtke, internetsku stranicu tvrtke i broj mobitela također može uključiti u sadržaj posjetnice.

Jeftinije nije bolje

Nemojte koristiti tanak i jeftin papir. Druga osoba se može zapitati o kvaliteti vaših usluga. Nekada je možda bolje angažirati profesi0nalne dizajnere da vam naprave kvalitetan izgled posjetnice.

Ne improvizirajte

Ne koristite clip art: nikada ne koristite isječak crteža na vašim posjetnicama. Ako ste slobodnjak i nemate logotip tvrtke, možete koristiti vašu profesionalnu fotografiju. Druga opcija može biti da jednostavno ne koristite niti jednu vrstu slike ili loga i samo navedete ime i titulu.
Ili možete zatražiti pomoć profesionalnih dizajnera da vam pomognu u kreiranju vašeg loga.

Nemojte koristiti zastarjele posjetnice: ako vam ponestane posjetnica, a morate ići na sastanak ili neki događaj, nemojte uzeti svoje zastarjele kartice koje uključuju pogrešan naziv tvrtke ili pogrešnu adresu e-pošte. Umjesto toga, budite iskreni i recite im da vam je ponestalo posjetnica te da ćete im vrlo rado poslati svoje podatke nakon susreta.