Danas društvena mreža prema najnovijim podacima broji preko 600 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, a u Republici Hrvatskoj broj korisnika iznosi oko 640 tisuća.
Instagram je popularna besplatna aplikacija za dijeljenje fotografija i video sadržaja. Nastala je 2010. godine, a stvorili su je Mike Krieger i Kevin Systrom. U vrlo kratkom vremenu postala je vrlo popularna društvena mreža.
Instagram je društvena mreža prvenstveno namijenjena mobilnim uređajima i to pametnim telefonima. Sadržaj koji se dijeli na ovoj društvenoj mreži isključivo je vizualan, odnosno sadrži fotografije i video zapise.
Ono na što je potrebno obratiti pažnju prilikom stvaranja sadržaja na Instagramu jest razlog zbog kojeg su korisnici, odnosno vaši kupci, uopće na društvenim mrežama. Sadržaj mora biti zanimljivi, šaljiv, poučan te treba izazivati emocije.
Sadržaj koji ćete objavljivati trebate vezati uz tematiku vašeg poduzeća i vašu misiju i viziju, trebate dati dodatnu vrijednost vašim kupcima i to je upravo ono gdje će vas prepoznati kao tržišnog lidera.
Kako bi vaš sadržaj bio viđen potrebni su follower-i, odnosno korisnici moraju stisnusti follow na profilu kako bi im na njihovom news feed-u bio prikazan sadržaj koji objavljujete. Prva i važna stvar za profile brendova jest da je profil javan. Kada je profil otključan moguće je korištenje hashtag-ova. Hashtag-ovi su ključne riječi koje se nalaze iza oznake #. Klikom na hashtag pokazuje se sav sadržaj koji je označen s određenim hastag-om.
Moguće ih je staviti izvorno u objavu ili u komentar ispod objave. U jednoj objavi moguće je koristiti do 30 hashtag-ova što može pomoći u povezivanju s korisnicima koji prate određenu tematiku na Instagramu te tako izgraditi mrežu “follower-a”.
Nedavno je predstavljena i mogućnost emitiranja uživo putem Instagram priča gdje možete prenositi razne konferencije ili sastanke.
Što god radili na društvenim mrežama, bilo da se radi o Instagram-u ili Facebook-u važno je shvatiti da je ipak web stranica ključ poslovanja na internetu. Društvene mreže su samo dio digitalnog marketinga, produžena ruka u komunikacijskom kanalu.