Kako bi dodatno povećali kapacitete i udrugama omogućili jednostavniju komunikaciju s javnostima, medijima i institucijama, u subotu, 23. travnja održali smo predavanje – radionicu na temu „Odnosi s javnošću i komunikacija udruga“.
Radionica je organizirana od strane grada Umaga s ciljem povećanja kapaciteta organizacija civilnog društva na području Grada Umaga, povećanja suradnje između Grada Umaga i udruga te zajedničke realizacije projekata od značaja za razvoj Grada Umaga.
Tijekom radionice članovi udruga su naučili razliku između marketinga i odnosa s javnošću, temeljnu definiciju i značajke odnosa s medijima, izradu adreme, učinkovito komuniciranje s medijima i umrežavanje s medijima, kako napisati priopćenja za medije, kako napisati poziv za press konferenciju, kako organizirati konferencije za medije, okrugli stol i druge medijske evente, a na radionici se govorilo i o važnosti i primjenjivosti društvenih mreža u odnosima s javnošću, specifičnosti i zakonitosti online komunikacije, marketingu na društvenim mrežama, marketinškom mmiksu, komunikacijskoj strategiji i drugim bitnim odrednicama komunikacije između udruga i javnosti, odnosno udruga i medija.