Poslovni korisnici smatraju da im društvene mreže omogućuju bržu i jednostavniju komunikaciju s klijentima, korisnicima i potrošačima, a sve je više njih koji su putem društvenih mreža unaprijedili poslovanje ili pronašli nove poslovne partnere.
Prisutnost na društvenim mrežama iznimno je bitna. Naročito u vrijeme kada korisnici sve više vremena provode na društvenim mrežama. Ipak, ne preporuča se prisutnost na nekoj od platformi radi nje same, već je potrebno orijentirati se na one mreže koje korisniku donose najveći povrat.
Stoga je potrebno voditi računa o statistici, kao i o ulaganju u određene vrste objava, i prema tome kreirati marketinšku kampanju. Prisutnost na LinkedInu zvuči odlično, ali ne ukoliko vaša ciljna publika nije tamo ili ako nemate jasno razrađenu strategiju kojom ćete doprijeti do vaših potencijalnih kupaca, odnosno korisnika usluge.
Planiranje objava
Ovisno o mrežama koje koristite, napravite plan objavljivanja sadržaja. Iako je jedna objava dnevno na Facebooku i Instagramu na pragu optimalne upotrebe tih mreža, Twitter, koji je po svojoj prirodi brži, s više novosti i kraćih poruka, zahtijevati će više različitog sadržaja i do nekoliko objava dnevno.
Savjetujemo da napravite plan objavljivanja sadržaja zasebno za svaku mrežu koju koristite, te da vodite evidenciju o broju objava kao i realizaciji plana. Naročito je to bitno kako bi ostali dosljedni u objavljivanju, te kako pratitelje ne bi zatrpavali prekomjernim sadržajem. S druge strane, vaši pratitelji prate i mnogobrojne druge brandove, tvrtke i korisnike, stoga, ako ne objavljujete redovito vrlo lako se možete izgubiti u moru objava prikazanih vašim pratiteljima.
Relevantnost sadržaja
Ne samo da sadržaj mora biti primjeren korisnicima na koje se cilja, već treba voditi o računa da kvaliteta svaki put dolazi prije količine sadržaja. Kvalitetan sadržaj mora biti relevantan korisnicima kojima se obraćate, treba biti od pomoći te odgovoriti na pitanja koja zanimaju vaše pratitelje, treba biti zabavan te poticati na interakciju ili neki drugi oblik akcije. Kvalitetan sadržaj uz poziv na akciju idealan je način da promovirate proizvod ili uslugu koju nudite.
Interakcija s korisnicima
Svrha korištenja društvenih mreža interakcija je s korisnicima. Interakcija na dnevnoj bazi iznimno je bitna, što zbog zadovoljstva korisnika, tako i zbog načina na koji svoju tvrku prikazujete redovitom interakcijom na društvenim mrežama. Interakcija s korisnicima obuhvaća odgovaranje na komentare i poruke korisnika, dijeljenje (i retweetanje) sadržaja, označavanje sadržaja sa „sviđa mi se“ te drugim dostupnim načinima, ovisno o kojoj mreži je riječ.
Zvuči jednostavno? Nekome možda da, no ipak je potrebno postaviti poslovne ciljeve i pripremiti pravu strategiju za pojedinu društvenu mrežu. Naša agencija trenutno se brine za vođenje i održavanje društvenih mreža za nekoliko klijenata.
Ako trebate pomoć, svakako nam se obratite.