Facebook profil vs Facebook stranica 

Facebook profil vs Facebook stranica 

Otvorili ste Facebook osobni profil pod imenom firme umjesto Facebook stranice? Napravili ste prvu grešku komuniciranja na društvenim mrežama!

Bavite se nekom poslovnom djelatnošću, predstavnik ste nekog benda, imate firmu ili obrt te ste shvatili da vam Facebook u velikoj mjeri može pomoći da promovirate svoje usluge, proizvod ili brand?

OK, za početak je super što ste prepoznali mogućnosti Facebooka i odlučili se uključiti u nove kanale marketinga, ali pred vama su još neke odluke o kojima može ovisiti vaša budućnost i slika koju ćete stvoriti u očima klijenata.

Facebook nudi opciju otvaranja: profila ili stranice. Premda postoje jasna pravila što se koristi za koju svrhu, većina zbog neznanja u tome griješi i zakompliciraju si život.

Svaka marketinška platforma ima svoja pravila i metode komuniciranja, a kada ih ne slijedite vaše potencijalni klijenti to primjete — čime im dajete do znanja kako ne znate što radite i kako je vaš brend zastario.

Facebook profil je osobni profil koji se odnosi na vas, imenom i prezimenom, kao privatnu osobu, a Facebook stranica (ili page) je “ono što se lajka” i predstavlja, u ovom slučaju, vašu firmu, biznis ili proizvode i usluge.

Korištenje osobnog profila u čisto poslovne svrhe PROTIVNO JE PRAVILIMA Facebooka, što znači da vaš profil može biti u bilo kojem trenutku biti prijavljen — što može stvoriti nepotrebne probleme.

Facebook profil sam za sebe NEMA MOGUĆNOST PLAĆENIH OGLASA. Jedan od najboljih i najisplativijih alata za promociju vaših proizvoda ili usluga su Facebook plaćeni oglasi na poslovnim stranicama, a koristeći samo osobni profil nemate mogućnost korištenja te opcije.

Razlika postoji i u ograničenje broju prijatelja – na privatnom profilu ta je brojka ograničena na 5000  što u promoviranju naše poslovne djelatnosti može biti problem, odnosno ograničenje je u trenutku kada dođemo do te brojke i osuđeni smo na stagnaciju. Zato u tom slučaju koristimo Facebook stranicu koja osim većeg broja ljudi, nudi i dodatne pogodnosti.

Za početak imamo mogućnost izbora kategorije koja je sukladna našoj djelatnosti. Bitna mogućnost koja nam se nudi kada smo kreirali stranicu su i Facebook insights koji nam pružaju uvid o izvedbi naše stranice poput demografskih podataka o našoj publici i podataka o načinu na koji ljudi reagiraju na naše objave.
Naime, kod Facebook stranice je najvažnija redovita aktivnost te briga o fanovima koja podrazumijeva stalno komentiranje i odgovaranja na upite korisnika. Važno je potaknuti korisnike na komentiranje i reagiranje na objave.

Vođenje Facebook stranice izgleda vrlo jednostavno, svi mi to možemo raditi… Ili možda ne?

U zadnje vrijeme često čujemo komentare poput: “Dao sam svojoj kćerki da mi vodi Facebook!”, kćerka ide u srednju školu i jako ju to zanima… ili pak “Što radim krivo?” pitanje je koje naši klijenti najčešće postavljaju kada sami vode svoju Facebook stranicu.

Zato povjerite vođenje društvenih mreža profesionalcima – naši community manageri će profesionalno voditi vaš biznis na društvenim mrežama s vidljivim rezultatima.

Iskoristite Facebook da unaprijedite svoje poslovanje. Javite nam se za stručnu pomoć i kvalitetne rezultate.